خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

بازم علی غریب شده

الان از طریق باز تاب متوجه شدم که تو سقز حسینیه شیعه ها رو  منافقا آتیش زدن .. یاد خونه ی
 
آتیش گرفته ی حضرت زهرا  افتادم ...خدا این سنی های نامرد رو لعنت کنه...

 امان  از دل مهدی... یعنی الان حال امام زمان چطوری ..آقا باید این روزا از این کارا خیلی

 نارا حت شده باشه  بچه ها ترا بخدا برای نزدیک شدن ظهور آقا دعا کنید 

 گزارش کامل ما جرا (بازتاب) 


نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:34 ق.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

ارادتی که من به بانو و علی (ع) دارم برای خودم خیلی قشنگ و بزرگه... خوشحالم وقتی دیدم نوشته ام باعث شده یکی مثل شما دیدگاهتون نسبت به من عوض شده...البته من اصلا قصد نداشتم که شما احساس ناراحتی بکنید... شاید احساس اولیه شما هم که حتما با توجه به نوشته های من بوده غلط نباشه..بهرحال یه حسی الان دارم که نمیتونم بگم... ولی خودم هم وقتی اون متن رو مینوشتم اشکهام جاری بودن...ممنون از لطف و همراهیتون...اما در مورد این پست اخر: امیدوارم دلخور نشید اما چرا بین سنی و شیعه..بین مسلمون و مسیحی...بین مسیحی و یهودی و ... فقط بواسطه تفاوت تو دین و مذهب فاصله بذاریم...بگه غیر از اینه که همه اونا اهل کتابند..مگه تو سوره بقره نداریم چون اهل کتابند پس رستگارند.. نگید سنی های نامرد...بی انصافی بهتون نمیاد...اونایی هم که ظلم میکنن وقتی اقا بیاد همه اشون حساب کار میاد دستشون باید دعا کرد اما بیاید پیشاپیش حکم صادر نکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد