خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

بعد از مدتها رفتم سراغ وبلاگم تو پرشین بلاگ بیشتر شبیه خرابه بود تا وبلاگ ....

جملات داخل هم و.... ولی خیلی کیف داشت مثل یه خونه ی قدیمی شده بود....عکسها

ومطالب خوبی توشون پیدا کردم ..... اما....یه خاطراتی اونجا نوشته بودم که خودم هم اونا

 رو فراموش کرده بودم و مرورشون برام جالب بود....

 

اگه دوست دارید شمام یه سری بزنید قول میدم پشیمون نشید




نظرات 1 + ارسال نظر
منتظر... سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.yosEfe.persianblog.com/

سلام اینجام خیلی عالیه. بهت تبریک میگم کاش هممون عاشقشون باشیم و روز به روز هم عاشقتر بشیم. من نمیتونم جواب سوالت رو بدم ولی میدونم که این به خاطر عشقییه که به اونها داریم همین آخه ما فقط به خاطر اونا به وجود اومدیم و بس. راستی یادت نره مارو هم دعا کنی. بعد بیشتر نظرهای وبلاگم واسه خودمه و یه دوست دیگه که خودم به زور ازش دعوت میکنم بهم سر بزنه چون اون باعث شد تا من اینجا بیام و وبلاگ بزنم و مهمتر اینکه عاشق یوسف یاس بشم و براش بنویسم . اونم دعا کن . فکر کنم مثل خودت بچه ی مثبتی باشه. ببخشید از پر حرفی. التماس دعا..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد