خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

حالم خرابه بدادم برس صاحبخونه

این چند تا حدیثی که از کتاب چهل حدیث امام خوندم بد جوری همه ی ایمانم رو زیر سوال برد......خدا من چقدر از قلبم غافل بودم....چقدر تو دام شیاطین بودم وخودم غافل بودم...چه خوب شد که تا حالا نمردم وگرنه بیچاره می شدم...یا صاحب الزمان خودت بدادم برس....همیشه این وقتا تو بدادم رسیدی و نجاتم دادی....بازم حرف خودت رو تکرار می کنم
 
 
آقای مهربونمون تو نامه به شیخ مفید فرمود به شیعیان ما بگویید:إنّا غیر مهملین
 
لمراعاتکم ولا ناسین لذکرکم ،

ولولا ذلک لنزل بکم اللاّوا واصطلمکم الأعداء.

همانا سرپرستى شما را به بوته اهمال نگذاشتم

 و یادتان را فراموش نکرده ام و اگر جز این بود
 
گرفتاریها و فشارها بر شما وارد مى شد و دشمنان

ریشه هایتان را مى کندند .
نظرات 4 + ارسال نظر
مریم(یک دنیا پدر) پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:38 ق.ظ http://ydpedar.persianblog.com/

الهی ای فلک دیگرنگردی/
اگرگرد سرحیدرنگردی/
الهی ای نفس بی یادزهرا /
اگردرسینه رفتی برنگردی/
سلام دوست عزیز . حالتون خوبه ؟ خیلی عالی بود ولی یه جورایی آدم یه جورایی میشه نه ؟ آقا رو دیدی بگو همون گناهکاره هستا اون سلام رسوند و گفت که : ما هم آدمیم . مگه آدم بدا عاشق نمیشن . ....
بابا دست مانم بگیر

منتظر... پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.yosefe.persianblog.com

سلام. انشالله که سلامت باشید هر لحظه زندگیتان مملو از عشق و مهر خدا باشه و جدن هم ما باید یه حدیث هایی رو هر چند وقت یکبار مطالعه کنیم تا از بقیه عقب نیفتیم یا حداقل ظلم به نفس نکنیم حدیث بسیار زیبایی بود ممنون که خبر دادی من امروز به روز میشم سر بزن.

طوطی شکر شکن پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:14 ب.ظ http://khate-yar.persianblog.com

سلام! انتخاب خوبی بود...واقعا اگه امام ما را فراموش میکردند چقدر شیعه وضعش بدتر از الان بود. خوشحال میشم بهم سر بزنید و نظرتون را در مورد خط یار بگید.یا حق!

منتظر... جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:40 ب.ظ http://www.yosefe.persianblog.com

سلام عیدت مبارک به وبلاگ پسر عموت سر زدم اما صفحه پیام هاش فعال نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد