خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

زینب صبور باش


بسم الله الرحمن الرحیم



زینب صبور باش



حضرت زیب (س) می فرماید: هنگامی که پدرم بر اثر ضربت ابن ملجم بستری شد ، نشانه های مرگ را در رخسار آنحضرت دیدم ، به او عرض کردم : ام ایمن به من چنین حدیث کرد(که ،



پنج تن، در یکجا جمع بودند و پیامبر (ص) ناگهان غمگین شد و علت غم را پرسیدند جریان شهادت حضرت زهرا و حضرت علی و حسن وحسین (ع) را شرح داد) می خواهم از شما آن را بشنوم


امام علی (ع)فرمود: دخترم حدیث ام ایمن صحیح است ، گویا تو و دختران رسول خدا را می نگرم که به صورت اسیر با کمال پریشانی وارد این شهر (کوفه) می کنند،به گونه ای که ترس آن دارید


(( آقا اینجا رو نخونید !!!!نخونید ها!!!میگم نخونید))) به گونه ای که ترس دارید که مردم به سرعت شما را بقاپند...فصبرا صبرا پس صبر کن صبر...در آن روز در سراسر زمین ولی خدا غیر از شما ودوستان و شیعیان شما ، وجود ندارد ،رسولخدا (ص)به ما چنین خبر داد و فرمود: در این هنگام ابلیس با اعوان خود در سراسر زمین سیر می کنند و ابلیس به آنها میگوید ای گروه شیطانها ،ما انتقام آدم را از فرزندانش گرفتیم، و در هلاکت آنها سعی بلیغ کردیم ، بکوشید تا مردم را نسبت به آنها به تردید وشک بیندازید ومردم را به دشمنی آنها وادارید.


منابع:سوگنامه آل محمد ص –صفحات45 و46


کامل الزیارات صفحات 257-266


بحار ج 45 صفحه 183






نظرات 5 + ارسال نظر
(یک دنیا پدر) یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:22 ب.ظ http://ydpedar.persianblog.com/

(به فرقش کی اثر میکرد شمشیر
گمانم ابن ملجم یا علی گفت)
شهادت یگانه گوهر هستی پدر تمام شیعیان دنیا را به حضرت ولی عصر عج و تمامی شیفتگان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت عرض می کنم .......


مولا علی علیه السلام فرمودند :
«أُذْکُرُوا انقِطاعَ اللَّذّاتِ وَ بَقاءَ التَّبِعاتِ.»
به یاد آرید که لذّتها تمام شدنى است و پایان ناگوار آن بر جاى ماندنى.

حمیدرضا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:21 ب.ظ http://nimnegah.mihanblog.com

باشه آقا ! پیش ما نیا !

یه منتظر که آرزو می کنه منفعل نباشه دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:11 ق.ظ http://mongee.blogsky.com

بسم رب المهدی ارواحنا الفداه

سلام بر مهدی فاطمه ... سلام بر منتظر حضرتش

شهادت جانسوز مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام را به محضر مقدس فرزند پاکش حضرت ولی عصر (عج) و به شما و به تمام شیفتگان دلسوخته ی آن حضرت تسلیت عرض می کنم.

این روزها داغ یتیمی شیعه از همیشه جگرسوزتراست

اللهم عجل لولیک الفرج

درین شبهای مبارک ماه مبارک در شبهای قدر ما محتاجان دعا رو از دعای خیرتون محروم نکنید.

التماس دعای فرج ... به امید ظهور

نرگس چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:34 ق.ظ http://mojganbanoo.persianblog.com/?date=13811218#312202

قبل از هر حرفی یه کاری کن نمیدونم قبلا این رو برات فرستاده بودم فکر کنم اما اگه نخوندی حتما بخونش..لینکش رو جای ادرس بلاگم میذارم برات...بی ربط با موضوعت نیست بخصوص قسمت شیطانش...
تو این شبها یادت نره من رو هم دعا کنی
بعد هم ممنون از کامنت سر صبر و حوصله ات خیلی شرمنده کردی..راستی من کی گفتم بیربط گفتی که بار دومم باشه هان؟؟؟؟؟؟

کرسم جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:23 ب.ظ

تا انجایی که من شنیده بودم شیطان به دست امام زمان به قتل میرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد