خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

عاقلا به کیش برید...

((به جای اینکه بیای شعر بگی جفنگ به هم ببافی عابروی شیعه رو ببری بیا برو ۴ تا کتاب بخون برادر من
کتاب شیعه علوی و شیعه صفوی دکتر شریعتی رو بخون می فهمی که چه باید بکنی و چه می کنی)) یه دوستی به اسم آقا مصطفی این کامنت رو برای شعر زیر نوشته منم اومدم زدم اینجا که اولا بدونه از این حرفها نمی ترسم...دوما به جای توهین بیاد هرجای شعر اشکال داشت بگه تا اگه منظور رو نفهمیده براش توضیح بدم اگه هم فهمیده منو با دلیل قانع کنه که این شعر اشتباهه...منم اون موقع راست و حسینی میگم اشتباه کردم اما من این شعر رو خیلی دوست دارم منم به اون یار امام حسین اقتدا میکنم که رو ز عاشورا گفت :حب الحسین اجننی (عشق حسین دیونم کرده) آقا مصطفی اینو که دیگه قبول داری؟؟



عاقلا به کیش برید...

عاقلا دیوونگی یه عالمی جا داره

با دیوونه در نیفت دیوونه هم خدا داره

هرکی دیوونه میشه غیر حسین یار نداره

عاقلا دیوونه با عالمتون کار نداره

دیوونه عید نداره لباس نوش رخت عزاست

دیوونه فقط به فکر دیدن کربو بلاست

عاقلای پر ادا دیوونه رو رها کنید

عاقلا راتون رو از دیوونه ها جدا کنید!!

عاقلا به کیش برید، شلمچه هم خدا داره!!!

دیوونه هویزه و فکه و کربلا داره!

عاقلا عالمتون پر از هوا و هوسه

واسه دیوونه یه بار نگاه مرتضی بسه

عاقلا عالمتون همیشه سرد و برفیه

اول و آخر کار همتون نامردیه!!

دیوونم کن آقا جون میخوام که دیوونه باشم

آوارم کن آقا جون میخوام که بی لونه باشم

شب جمعه ها میگن زهرا میره کربو بلا

کنار شش گوشه و میون اون صحن و سرا

آقا جون بگو به مادرت منو دعا کنه

این دل بیخونه رو ساکن کربلا کنه

آقا جون کجا میخوای سینه زناتو ببینی ؟

چی میشه بیایی و تو خیمه ی ما بشینی؟!!

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<=========================================>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

خیلی شکتم( خسته ام)...امروز 8 ساعت کار کردم!!! 8 ساعت تو عمرم تا حالا اینقدر کار نکرده بود حتی برای خونه ...چه برسه به اینکه واسه دیگران باشه!!..

موضوع از اینقراره که آقا جواد امروز رفت تهران و فروشگاه صوت الحیدر رو دست ما سپرد ما هم چون خواستیم کم نیاریم قبول کردیم...چقدر وحشتناک بود

یه هو10 نفر بریزن سرت هر کدوم هم سه چهارتا سی دی سفارش بدن!!! اگه بابام بدونه پسرش داره فروشندگی میکنه سرم رو میکنه شانس اوردم اینجا نیست.

امروز جونم درومد رایت بکن دنبال سی دی بگرد تلفن جواب بده نوار تکثیرکن هوووووووو.......الان مغزم ارور 691 میزنه یعنی اعتبار مغزم تموم شده....تا اینجا غرق

خوابم...........................................اینم برای دلم>>>>> آنجا که مهدی نیست قرار نه فرار باید کرد<<<<<<....................................
نظرات 8 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:05 ب.ظ

کاملا معلومه 691 میزنی... از سرهم نوشتن مطالبت پیداست... عیبی نداره بالاخره اینم شد یه تجربه

نورا دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:33 ب.ظ http://nooronline.persianblog.com

با سلام به شما برادر عزیز،خوبید؟
شعر بسیار زیبایی بود
موفق باشید
در پناه حق و التماس دعا

مصطفی دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ب.ظ

به جای اینکه بیای شعر بگی جفنگ به هم ببافی عابروی شیعه رو ببری بیا برو ۴ تا کتاب بخون برادر من
کتاب شیعه علوی و شیعه صفوی دکتر شریعتی رو بخون می فهمی که چه باید بکنی و چه می کنی

پیام مهر سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:05 ب.ظ http://payamekhoy.blogfa.com/

سلام آقا محمود خوبی؟
باز جای شکرش باقیست که ۴ سال تو پیام نور بوده. دانشجوهایی هستند که بیش از ۵ سال تو اونجا بودند ولی درسشون تموم نشده.
راستی در جواب عزیزی که گفته برو کتاب بخون باید بگم که کتابهای علامه مطهری اسلام شناس رو ول کنیم بریم کتابهای دکتر شریعتی اسلام سرا را بخونیم. آخه درسته؟
باز هم از اینکه به وبلم سر زدی ممنونم.

نرگس چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:16 ق.ظ

من با حرف دوستمون کاری ندارم من یاد گرفتم نظر هرکسی برای خودش محترمه..مهم اینه که اسلام شناخته بشه...مطهری هم از علما هستند...اما من فکر میکنم اتفاقا واژه اسلام سرا خیلی هم بد نباشه واسه استاد شریعتی...تا کسی اسلام رو نشناسه نمیتونی ازش شعری بسازه که اینقدر به دل بشینه...

ندا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام . ممنونم از اینکه به وبلاگ حرم دل سر زدید . نوشته های شما خیلی قشنگه . موفق و پیروز باشید . خدا نگهدار

میرزارضا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:19 ب.ظ http://Mohebannet>com

کلامت‌‌عشقه درراه‌عاشقی‌نباید‌گوش دادبحرف‌عاقلای بی‌مهر
ارباب‌بی‌کفن‌داری‌چه‌غم‌داری محبت‌سقاداری‌چه کم داری
اماازراه‌‌ کتاب شریعتی نه.

محمد دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ق.ظ http://sebteyn.blogfa.com

سلام من میخوام از این شعر تو وبلاگ استفاده کنم لطفا شاعر این شعر رو بهم خبر میدی ؟

یه جمله هم به آقا مصطفی :

آقا مصطفی سلام همین که ۴ تا کتاب خوندی طرز فکرت به اینجا رسیده بسه

کتاب نمیخوندی سنگین تر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد