خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

تقدیم به تنها امپراطوری که قلب مرا تسخیر کرد

 

                

خوش بحال شهدای شهرمون

که برات کربلاشون بوده خون

همشون پیش تو روزی میخورن

جنت رو میخوان چیکار تو رو دارن

 

یا حسین

تنها عشق من

نظرات 7 + ارسال نظر
مجتبی پورتیمور یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.tadion.blogfa.com

سلام
امیدوارم که حالت خوب باشد
خوب به وبلاگت می رسی
راستی از بچه ها چه خبر
سلام منو بهشون برسون
به امید دیدار
خداحافظ

سید یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:52 ب.ظ http://labgazeh.blogfa.com

سلام دوست عزیز ..
من هم اگه چند روزی نبودم .. که البته بودم ولی چه بودنی .. و حالا آمدم و باز چه آمدنی ..

*********************
مسلمان ها !! ... ننگ است .. ننگ ... امروز ید هر جای دنیا در مورد پرچم یک کشور یا مرزهای جغرافیایی اش یا یکی از شخصیت هایش سخن ناروایی گفته شود ... آن کشور زمین و زمان را به هم می ریزد و آسمان و زمین را به هم می دوزد و ... اما قرآن ...

*********************
و سزار همه را گریاند .. آخرین بار در سوریه کامنتشو دیدم و براش کنار حرم حضرت رقیه دعا کردم ..
شاد باشید

نرگس یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ب.ظ

خودش یارتون باشه

علی کاظمیان دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.zeydebneali.blogsky.com/

سلام
الهم ارزقنی شفاعه الحسین...
موفق باشی

میثم ناصری چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام محمود وبلاگ قشنگی داری سلام منو به بچه ها برسون بخصوص بچه های مدرسه خدا حافظ

رضا......یاور همیشه مومن چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:29 ب.ظ http://reza169.blogfa.com

سلام آقا محمود عزیز
خوبی دوست گلم
من نتونستم این چیز شما را دانلود کنم پنجاه درصد دانلود می کرد ولی بعد اون ارور می داد ...نمی دونم چرا؟
باز هم سعی می کنم ......
یا حسین شهید ....................

[ بدون نام ] دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام دوست عزیز با تشکر از زحماتت خوشحال می شم یه سری به این ادرس بزنیwww.alcoran.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد