خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

یه گنبد طلایی...

...آقا جون آجرک الله



.....فدای شال سیاهت







آسمون طلا میشه تا گنبد طلات بشه....





اینها سابقه دارند..!!! به این عکس از حرم مطهر حضرت عباس توجه کنید که بعد از انتفاضه مردم در سال


۹۱ گرفته شده





ین روزا منم خیلی حال و روزم خراب شده...شاید خاصیت ماه محرم هم همین باشه...آری...
خاصیت نگاه تو ما را خراب کرد
فولاد قلب مرا عشقت مذاب کرد

از یه طرف شیطون داره حالم رو میگیره...از یه طرفم خنگ بازی های خودم جلوی شیطون..ولی خدا وکیلی این سلام دادن به امام زمان چه حالی میده....اونم وقتی ایمان داری که همین الان داره جوابت رو میده( گفتم داستانش رو براتون)
ولی در هر حال هنوز خماریم... هنوز تو کف یه جرعه شراب موندیم و این در و اوندر می زنیم...بله ..بله

در بدران امیر دو سراییم

تشنه لبان می_ علقمه مائیم

می بده!...ترو خدا می بده!!

آقا مردم...البته بعضی هاشون...جشن گرفتن...عید داشتن...چه عیدی؟ ...ولنتاین..!!..بابا من و شما بی کلاسیم!

آره ...عید میگیرن...ایام عزای تو رو عید میگیرن... آقا جون بعضی ها به ما تبریک گفتن این روز رو !!
از خودم خجالت کشیدم !! یعنی مام انقدر بد شدیم که این روزا عیدمون باشه و به ما تبریک بگن....به مولا آقا جون برای خیلی هاشون این طور نوشتم (هنوز محرم است، ما عید نداریم)(دیوونه عید نداره لباس نوش رخت عزاست)...آقا....آقا...آقا...دارم با تو حرف میزنم...بهم گوش میدی؟!!
ببین یه فرصت دیگه... میدونم این چندمین باره فقط به خودت دارم میگم یه فرصت دیگه! ولی ترو خدا
گناه دارم ها !! منو ولم کنی بیچاره میشم ها...یه فرصت دیگه...میدونم ایندفعه شرایطش سخت تره...ولی من دوست دارم...آقا یادته...من همونم که یکی مسخره ام میکرد چون دوست دختر! ندارم!!!...من همونم که باورشون
نمیشد که تاحالا تو عمرم حتی یه دونه نوار ترانه( از نوع مبتذل ...حالاچه لوآنجلسی ..چه مجوز ارشاد دار) گوش نکردم... من همونم که خوابهام هم بوی تو رو میداد.... من رو دریاب....برای لحظه ای در یاب ارباب!!میدونم خیلی در حقت نامردی کردم...ولی شما که تنها نبودی من به خودمم خیلی ظلم کردم...مگه نه
بخدا من دوست دارم...چیه...از قیافم خوشت نمیاد؟!!...یا دیگه دوست نداری صدای منو بشنوی؟!!بابا من همون نوکر قدیمی تو ام

نمی روم زدیار شما به کشور دیگر

برون کنید از این در ، درآیم از در دیگر

پ.ن: بعد از این خرابی حرم راستش روم نشد با آقا حرف بزنم ازش در خواست کنم ... برا همین گذاشتم چند روز بگذره بعد بگم...
پ . ن : خاک سر کوی تو زنده کند مرده را
زانکه شهیدان تو جمله مسیحا دمند

پ.ن: من دو چیز لازم دارم...یکی اراده...یکی یه جو غیرت!!!
نظرات 7 + ارسال نظر
بنت الزهرا ء.سیده زینب جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.zenab59.blogsky.com

سلام علیکم .ممنونم از اینکه به کلبه کوچکم سر زدید
حضرت زهرا نگه دارتون باشه .و تخریب ساحت مقدس امام هادی و امام حسن عکسری را تسلیت عرض میکنم و از این عکسها با اجازتون در وبلاگم استفاده میکنم اجرک الله یا صاحب الامر و الزمان .
یا زهرا

ساره و مادرش جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:57 ب.ظ http://montazeretanha.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
تخریب گنبد مطهر امام هادی و امام حسن عسکری علیه السلام را به صاحت مقدس بقیة الله ارواحناه فدا و مقام معظم رهبری و تمامی مسلمانان جهان تسلیت عرض می کنیم

******************

آقا جان! تا کی ببینیم به هر کسی که می خواهند و هر چقدر که می خواهند ظلم و جنایت می کنند.........
آقا جان! دیده هایمان دیگر تاب دیدن این اوضاع را ندارند.
آقا جان! پس کی می آیی و به انتظار خود و انتظار ما پایان می دهی...
آقا جان! آخ که با پدر، و پدر ِ پدرانت، چه کردند با علی (ع) حسن(ع) و حسین(ع) و...
آقا جان! امروز هنوز هم یزدیدیان هستند امروز هم هستند کسانی که
آقا جان! دیگر وقت آمدن است...
آقا جان! شما ثارالله اید بیایید و انتقام خونهای به ناحق ریخته شده را بگیرید...
آقا جان! بیایید که یزیدیان دوباره شروع به هتک حرمت کردند...
آقا جان! بیایید که دشمن کمر به نابودی مقدساتمان بسته است...
آقا جان! بیا، دادمان بگیرید که بیدادگران غوغا میکنند...
آقا جان! بیایید که جهل پیشگان! تمام پهنه زمینت را پر کرده اند و آسمانت را سیاه و آلوده نموده اند...


....... العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی مولای...............

سانای جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.sanay.blogfa.com

سلام خیلی ممنونم که اون عکسها رو گذاشتی که ما یادمون نره چه اهانتها که به اماما ن عزیزمون کردنند خدا از اونها نگذره در ضمن به محضر آقا تسلیت می گم
ای خدا.....
منتظرم

رضا.....یاور همیشه مومن شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:20 ق.ظ http://reza169.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورت
جنایت رخ داده را از صمیم قلب به تمامی عاشقان آن حضرت تسلیت می گوییم ...
اما درمورد مطالبی که نوشتی با برخی از اونها موافقم البته نظر هر کس برای خودش قابل احترامه .............
یا امام زمان ( عج )

[ بدون نام ] شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:47 ق.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
به قول اون بزرگوار ((بکشید ما را .ملت ما بیدارتر میشود)).
شیعه با شهادت زنده است با داغ و درد پایداره مارو از غم نترسونین.
یا حق

جت کرد شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:32 ب.ظ http://sot35n.blogfa.com

منم این واقعه بسیار ناراحت کننده را به همه مسلمانان جهان تسلیت میگم و به دشمنان اسلام گوشزد می کنم که با این کارهاشون نه تنها ما را از ائمه دور نمی کنند بلکه بیش از پیش به ائمه متوسل میشیم . به امید ظهور آقامون امام زمان(عج).

گمنام همیشگی دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.ilamcity.com

سلام آقا محمود
فکر کنم از دست ما دلگیری
دلیلش هم شاید پست ماقبل آخرم باشه

ولی اگه دلیلش همینه شرمنده من یه خورده رک و راست حرفمو می زنم. جز رهبر معظم انقلاب ( به لحاظ اخلاقی و اعتقاد قلبی به ایشون) همه مسئولین رو قابل نقد می دونم.

برا گفته هام هم سند دارم. خواستین در خدمتیم.

اگه هم دلیل چیز دیگه بگین بی خبر نمونیم.

ما همچنان به دوستی با شما افتخار می کنیم.

یا علی (ع)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد