خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

مستی

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ نگارش این پست: نمیدونم چن ماه پیش بود دیگه

امام صادق (ع) تو یه حدیث خیلی مشهوری می فرمایند : شیعیان ما از باقی مانده ی گل ما

آفریده شده اند، که در شادی ما شاد و در حزن و اندوه ما محزون اند.

بعضی وقتا بعضی دوستان ماها (مذهبی ها و بخصوص هیئتی ها)رو که میبینند فکر میکنند که همیشه غمگین و افسرده و گریانیم... البته شاید تقصیر هم نداشته باشند چون معمولا این دسته که این دیدگاه رو دارند فقط ایام شهادت حضرت علی یا ایام محرم پاشون به هیئتا وا میشه و قاعدتا اون ایام معمولا ایام حزن محبان اهل بیت
...اما کاش این دوستان یکمم ایام شادی کنار ما بیان ...کاش اونهام مثل دوستان من
در شادی اهل بیت شاد و در غمشون غمگین باشند...الان که ایام محرمه ممکن بعضی به ما بگن شما چقدر عزا داری میکنید...مگه دهه اول تموم نشد...مگه عاشورا نرفت
...خوب باید قبول کنن که تو ایامی که کاروان خاندان اهل بیت رو از این منزل به اون منزل میبرند با اون وضع حق داریم اگه بعضی اوقات محزون باشیم...حق داریم اگه بگیم ما عید نداریم
شیعه اگه شیعه اس باید تو شادی اهل بیت شاد و تو غم اهل بیت محزون باشه
کاش روز عید غدیر با ما بودید و اون حال بچه ها رو میدیدید...امروز حالم خیلی گرفته بود
حوصله ام هم سر رفته بود  گفتم بذار یه کم از این فضا در بیام....فیلم مراسم عید غدیر هیئتمون رو نیگا کردم... عجب حالی بود...چه صحنه هایی!!... من بیشتر رو چهره ی بچه ها دقت کردم...عجب نشاط و سروری تو چهره شون بود....باورتون نمیشه یه دوستی که الان فرمانده بسیج یکی از دانشگاههاست یه جوری کف میزد انگار صد ساله کارش همینه...شادی از صورت آقا جواد (مسئول هیئت) میبارید...به قول یه بنده خدایی
سور(یا شایدم صور) مستی ساز بود...
قیافه ی عمار و مهدی هم خیلی بامزه شده بود... واقعا انگار مست شده بودن همه
....اصلا چرا از روز عید بگم...یه مدت قبلش که با عمار رفتیم قرارگاه امیر المومنین(البته برای تفریح)
زیر بارون (مثلا) داشتیم هیزم جمع میکردیم با هم شعر میخوندیم... چه کیفی داشت
و.... تا دلت بخواد خاطرات خوش و خنده دار و تکیه کلامهای با مزه....بدون اینکه به گناه
کشیده بشیم...با دروغ و مسخره و غیبت و آهنگ حرام و...
اینها رو گفتم تا بعضی ها این ادعا رو نکنن که ما شادیم و شما همیشه افسرده وناراحت
وگریون... مطمئنا رفقای دیگه ی هیئتی که اینجا میان حرفهای من رو تایید می کنند

پ.ن: اونهایی که اسمشون رو آوردم قبلا ازشون اجازه گرفتم تا غیبت نشه

پ.ن: میدونم این پست زیاد کامل وجامع نیست، فقط میخواستم خلاصه بگم نه اینکه از تمام جوانب

 

عید شما مبارک...دم خروس سه چارک

 

 


نظرات 15 + ارسال نظر
گمنام همیشگی البته نه برا همه :) شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.ilamcity.com

عیدتون مبارک
ان شاء‌الله اگه موقع ظهور آق زنده نبودیم، زنده امون کنن بیایم خدمتشون
اگه هم زنده بودیم ان شاءالله از یارای پا رکابشون باشیم
دعا کن ...
دعا کن ...
دعا

...شما تصویرا واسه من از گمنامی در اومدی...من خنگ یادم رفت اسمتون رو بپرسم

شکوفه شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ب.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام ..
سالروز آغاز ولایت و امامت و زعامت آخرین سحاب رحمت و

یگانه ذریه ذخیره دودمان آل طاها، حضرت مهـدی مـوعـود (عج)

بر شما و تمامی منتظران و چشم انتظــاران ظهــور تبریک و

تهنیت می گویم ..

به امید ظهورش ..

در پناه حق

نورا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ب.ظ http://nooronline.persianblog.com

سالروز آغاز ولایت و امامت آخرین سحاب رحمت و یگانه ذریه ذخیره دودمان آل طاها، حضرت مهـدی مـوعـود (عج) بر منتظران و چشم انتظــاران ظهــور تبریک و تهنیت باد....در پناه حق باشید........یا علی

به شما هم مبارک...

علی شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.lplnufnd.persianblog.com

سلام محمود جان ممنون از حضورت وممنون از اینکه اشتباهاتم رو گر فتی من هم حرفهای شما را تایید می کنم راست می گی دوستان همین طوری هستن امیدوارم که ظهور مهدی فاطمه هر چه زودتربرسه وبتوانیم شادیهایمان را کامل کنیم یک چیزی یه روایت خواندم که می گفت شیعیان هر گاه که کسی از افرادی را که در حق اهل بیت ازار رساندند را نفرین می کنند در ان لحظه خداوند تیر های اتشین را به سوی ان افراد پرتاب می کند
پس ما هم می گوییم
لعن خدا و اهل بیت پیامبر بر اولین ظالم واخرین انها

... لعن علی عدوک یا علی...

پوریا (شبانه‌های بی تو) شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:46 ب.ظ http://vaharan.blogfa.com

سلام رفیق

مطلب رو خوندم .......... مستی چیز خوبیه ها ٬ مخصوصا وقتی از شادی مست بشی

همیشه شاد باشی ...........

یا حق و در پناه حق

.....................................

محمد جواد شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ب.ظ http://mazarei.blogfa.com

با سلام و احترام
وبلاگ بسیار زیبا و پرمحتوایی دارید .
موفق و سلامت باشید .

javad شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ب.ظ http://4baagh.blogfa.com/

سلام
عذر می خوام مثل اینکه اشتباه نظرمو فرستادم
اگه میشه قبلی رو پاکش کن
این حدیثی که گفتی به اصل تولی و تبری اشاره داره که از فروع دینه .
دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا
و دوستی با دشمنان دشمنان خدا و دو ستی با دوستان دشمنان خدا.
یا علی مدد

سلام..پاکش کردم...بابا ژیش میاد دیگه...

نسیم یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ق.ظ http://narmafzarkids.blogsky.com

سلام. متنتان خوب و بجا بود. آره من هم موافقم. بعضی ها فکر می کنند که ما ها که هیئتی هستیم و دائم مسجد و دعا می رویم کاری غیر از گریه و زاری برای امامامون بلد نیستیم در صورتی که من روز امامت امام مهدی شادی را به تمام کسایی را که نزدیکم بود نشان دادم و مثل همه روزهای عید این روز با عظمت و فرخنده را به نزدیکان تبریک گفتم. اره ما هم شادیم. و شادی های ما مستدام تر و پایدار تر است. شادی ما بواسطه امامت یا بقول شما تاجگذاری امام مهدی پایدار تر و با دوام تر است .
دیشب دلم خیلی گرفته بود. هوای گریه بود اما حال گریه نبود. دکلمه های مرحوم اغاسی هم مثل همیشه به جا و کامل بود اما نمی دانم چه جوری بگم ولی خوابی رو دیدم که تصورش و یا بیانش از عهده ام خارج است . جدی می گم اقا محمود خواب من مثل همه این خوابهایی که بقیه می بینند از نور خبری نبود اما صبح که بیدار شدم کلی گیج و منگ بودم که این خواب من بوده یا ....
یا حق

علیکم السلام...آخرش نگفتین این خوابتون رو...

[ بدون نام ] یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ق.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
بذار بگن ما افسرده ایم مگه مهمه؟
اصلا مامدل شادی کردنمونم فرق میکنه همونشم واسه اونا بی معنیه !
من که شیطون ترین و سرحالترین دوستام معتقد ترینشونن .
البته یه کمیشم تقصیر بعضی ما بچه مذهبیاس یادمون میره مومن حزنش واسه نیمه شباشه و شادی و لبخندش واسه روزا پیش مردم. یادمون میره لبخند زدن حق الناسه.
التماس دعا
یا حق

علیکم السلام...

راستی میگی نمیدونم چرا ...ولی واقعا منم این رو دیدم هرچی طرف مومن تر باشه شاد تر و به قول شما شیطون تره

گیلاسی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ب.ظ

ببین شادی و غم هر فردی تو دل خودشه...یه موقع های یه چیزایی باعث بروزش میشن....هر قشری هم یه طوری حال میکنه...اونایی که میگن شماها همیشه غمگینید دنیای خودشونو دارن..... من فقط اینو می دونم که شادی و غم شماها خیلی حقیقی تره..... همین...بگذر و نپرس چرا....

سلام...حالا چرا نپرسم چرا؟؟؟

شادی بزدای از دلم شادم کن!!!

گیلاسی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ب.ظ

چون شادی شما حقیقیه دیگه... همین
اونم فک کنم اشتباه گفته hundred باید باشه که معنی صد میده.... والا منم اینطوریشو ندیدم...شاید میگه ده به صد یا یک به پنج

گیلاسی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ب.ظ

http://www.iransbs.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=84
--------------------http://www.linkestan.com/download/dictionary.asp
هر دوش خیلی خوبه--------------------------------------

محمد جواد یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:12 ب.ظ http://mazarei.blogfa.com

غایت خلقت جهان پرورش انسانهایی است که در برابر شدائد بر هرچه ترس و شک و تردید و تعلق است غلبه کنند و حسینی شوند . ... سید مرتضی آوینی...

یه منتظر که ارزو می کنه منفعل نباشه دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:38 ق.ظ http://mongee.blogsky.com

بسم رب المهدی ارواحنا الفداه
سلام بر مهدی فاطمه ... سلام بر منتظر حضرتش
من هم با تاخیر سالروز آغاز امامت حضرت مهدی علیه السلام را بر همه جهانیان - آنها که می دانند و آنها که نمی دانند- خصوصا آن ها که می دانند تبریک عرض می کنم

در مورد شادی هم بگم اینا که چیزی نیست تازه ما الان بزرگترین غم عالم رو در سینه داریم روزی که این غم به سر بیاد چه می کنیم در اعیاد مون

طرح شکر نعمت ولایت امام زمان عج هم که دیگه آخرشه و یک مطلب دیگه داریم روی یک طرح فکر می کنیم ختم قرآن در هر جمعه دنبال ۱۲۰ نفر منتظر می گردیم که روز جمعه یک ربع ساعت وقت برای خواندن یک حزب به نیت شادی دل مولا و درخواست آمادگی برای منتظر بودن از خدا و تعجیل در ظهور رو داشته باشند روی خود شما که حساب کردیم فقط نمی دونم شما تو خانواده فامیل دوستان و آشنایان( در نت و خارج از نت) هم کلاسی ها و ... چند منتظر رو می تونید به ما معرفی کنید روی تبلیغات شما خلاصه کلی حساب کردیم

و یک سوال دیگه در سایت کلوپ دات کام عضو هستین؟ چون قراره این طرح اونجا مطرح بشه منتظر جوابتون هستم

راستی با اینکه با تاخیر آمدم پست قبلی رو هم خوندم در هر حال ببخشید ازینکه دیر خدمت می رسم شما همیشه با کرامت نفس با این کوتاهی های ما برخورد می کنید و البته در همه حال از بزرگواری شما ممنونم

التماس دعای فرج ...... به امید ظهور

مرکز فرهنگی شهید آوینی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.avini222.persianblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج -- الا که راز خدائی خدا کند که بیائی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد