خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

سال نو مبارک!

 

قال سیدناالمهدی-عج-

 

 

به گونه ای عمل کنید که رفتارتان شما را به ما نزدیک کند

 

 

 


17 شهریور ساعت حدود 9

 

الان دارم روی کاغذ صورت حساب عابر بانک می نویسم.....اتو بوس هم دائم بالا و پایین می رود و خط بد مارا ناخوانا تر می کند.

شب نیمه ی شعبان ما هم شد این.....داخل اتوبوس خواننده زن هم دارد می خواند....خوش بحال کر مادر زاد!!!

کتاب دعایی هم ندارم....نور هم برای خواندن کافی نیست....حالم بدست واقعا احساس می کنم آقا از من متنفراست حتی امام رضا هم تحویلمان نگرفت ....خیلی بدست حال کسی که بداند محبوبش از او  نا امید شده انگار امسال قرار نیست نیمه ی شعبان سال من تحویل شود....خدایا به مولود فردا ...به نور الله قسمت می دهم

حول حالنا الی احسن الحال

 

*

*

*

*

الان اوضاع کاملا تغییر کرده......سال دل خیلی عالی تحویل شد.....بهار دل اومده.....بهار

 

طوری درست کن که بدهکار تو شوم

وانگه ببین چگونه ناز طلبکار می کشم

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:26 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
عید شمام مبارک
یا حق

نارسیس یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.janamaz.persianblog.com

سلام ممنونم که به ما سرزدید وب ما به نورانیت وب شما نمی رسد عید شما هم مبارک خدانگهدار

عبدالمحمد یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام.از دیدن سایت واقعا خوشحال شدم.ای ول.کاریست بزرگ.انشاءالله به اون چیزی که میخواهی برسی.
یه نظر:برای تکمیل سایت و لبریز شدن محتوای آن از سایتهای مربوطه نیز مطالب جالبی پیدا کن و بنویس
در ضمن عید نیز مبارک

نیلوفرنگی سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ق.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com

من تو رو یه روزی بلاخره با همین دستام خفه می کنم!
جدی می گم!
اون شعرت کفرم رو در آورد که : عشق تو همه قیل و قال است و فلان و بهمان ...! ( از کجا می دونی که قیل و قاله؟! )
بعدشم که یعنی چی؟! مگه امام زمان بقال سر کوچه است که از کسی متنفر بشه؟!
مگه می شه همچین چیزی؟!
تنفر تو مرکزیت نورو محبت چطور می تونه وجود داشته باشه؟!
پس لطفا از این صفات به امام زمان نسبت نده ...
تازشم ...اصلا نباید از خودت نا امید باشی ... تو از لحاظ ایمانی تا اونجا که من می دونم تو جاهای تقریباخوبی هستی ... دیگه این همه مرثیه سرایی لازم نیست؟
پ.ن: بابا مایه دار! عابر بانک! ما پول هامون رو تو کیسه فریزر می ریزیم! ( زبون درازی)
پ.ن۱: عید توام مبارک ..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
یه سری اونورا میزنین؟

علی سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ب.ظ http://lplnufnd.persianblog.com

ببببببببببببببببببببببببببببه ببین کی اومده ایییییییییییول خوش گذشت سفر مشهد الرضا خوشا به سعادتت .... < گریه >
عید تو هم مبارک داداشی امیدوارم که امام زمانت بهت حسابی در این سال جدید حال مثبت بده که فکر می کنم از حالا داده چون من اومدم پیشت < نیش >
جدا بدون شوخی امید دارم که همیشه سلامت و موفق باشی و بتوانی سربازی شایسته برای مهدی فاطمه باشی ...
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد