خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اگرچه غایب از نظر ، تو قلبمون خونه داره

                                              غریب نمی شه آقامون یه دنیا دیوونه داره

امروز با حس(( اشدائ علی الکفار رحمائ بینهم)) اومدم....تو کامنت های وبلاگ دوستم  (( یوسف یاس)).....نظر یه نفر با عنوان

Shojaa Deen

رو خوندم.....حرفهاش حرف جدیدی نبود ولی فکر کنم خودش خیلی  از گفتن اینها خوشحال و شنگول شده بود

اما به لطف آقا من هفته ها پیش کاملا اتفاقی جواب امام زمان رو به همچین حرفهایی پیدا کردم گرچه حرفهای این آقا  و آمار وارقامی که داده رو من نمی دونم از کجا در آورده!!!

شاید اگه این حرف آقا امام زمان نبود

از اون نظر  و از اینکه اینجوری فکر میکنه خیلی ناراحت می شدم اما آقا هوای نوکراش  رو داره  اول  نظر اون پسر رو بخونید

بعد من یه توضیح میدم بعد هم حرف آقا  امام زمان رو بخونید.....

((سلام... ببین... این شیعیانی که شما میگی ۱۰٪ کل مسلمونارو تشکیل داده اند... درسته؟ بعد از ۱۰٪ ...فقط ۶۰٪ امام زمان رو قبول دارند (اونجور که شیعه ها قبول دارند)... بقیه میله اسماعلیه ها و... قبول ندارند... میشه چقدر؟ فقط ۶٪ کل مسلمونا این آقا امامتونو قبول دارن

حالا بشین خودت حساب کن که منتظر چه کسی هستی... اگه بگیم اون کمتر از ۶٪ درست میگن، مشکلش اینه که آخه اسلام چه دین مبهم بی دست و پاییه که بعد از ۱۴۰۰ سال با همه امکاناتی که تو دستش بوده ... اساسیترین و مهمترین اصلشو ۹۴٪ در صد پیروانش قبول ندارن!!!! اگرم بگیریم اون ۹۴٪ درست میگن... که دیگه ...!!!! جالبه نه؟))

اولا اینکه ایشون باید برن درمورد جمعیت شیعیان جهان تحقیق کنند  واینکه میزان اعتقادشون....شیعه فقط در ایران خلاصه نمیشه ....بیشتر از جمعیت کل ایران  ازمسلمون، مسیحی ، و..... فقط در هند شیعه وجود داره

.......در پاکستان و عراق و بحرین وسوریه هم اکثریت جمعیت شیعه  هستند...در خیلی از کشور های عربی سنی هم جمعیت زیادی شیعه هستند اما تعداد زیادی از اونها آمار درست رو نمی دن.....سالهاپیش (حدود30-40سال قبل)بعضی  از روسای کشورهای عربی سنی از برابری تعدادجمعیت شیعه وسنی خبر می دادند واحساس نگرانی می کردند....در یمن ..مصر...وحتی عربستان  خیلی شیعه 12امامی وجود داره که خیلی از اونها از ما منتظر ترند....همچنین در مورد آمدن مهدی در کل  اسلام  چه شیعه وسنی اختلاف نیست  فقط در مورد به دنیا اومدنش  اختلاف هست پس نگید فقط 6 % به آمدن مهدی اعتقاد دارن این یه شوخیه و باید رسما بگم چیز خودتی...

دوما  من نمی دونم ایشون خودش رو به کوچه کی زده که از همه ی عالم بی خبره..... مشت نمونه خرواره تعداد وبلاگ های مهدوی و بازدید کنندگان اونها حتی در هر روز...نمونه ی خوبی از اعتقاد نسل جوون اونهم فقط در ایران به حضرت حجت(عج)....آیا شما فکر می کنید در آمریکا ...انگلیس ....تعداد منتظران مهدی کم هستند کاش ادرس سایت  انجمن جوانان دوستان حضرت مهدی در آمریکا یادم بود تا می رفتید و مشاهده می کردید...فکر می کنید کسی در آفریقا...آمریکا امام زمان ما رو نمیشناسه...حرفهایی که زده بودید در مورد عدم نیاز خدا به ولی در زمین مثل این بود که می خواید بچه گول بزنید

اونجایی که گفتی(( خدا خودش هیچ احساس کمبود نمیکنه که بخاد کس دیگه رو جای خودش بفرسته)) اگه این حرف خودت رو قبول داری چرا اصلا به حضرت مسیح (س)ایمان داری یا چرا الان تعداد بسیار زیادی از مسیحیون در انتظار عیسی (س)هستند یا  اصلا این مسخره نیست که این همه پیامبر بیان وبرن ...آخرش هم آمریکا وآمریکا ها دنیا رو در دست بگیرن مگه زمان قبل از عیسی (س) هم همین امپراطوری ها نبودند دیگه چه فرقی داشت تازه هخامنشی که از آمریکا بهتر بود دیگه ...پس باید بگیم چرا تو هخامنشی ها و اهورا مزدا و...رو که خیلی قبل از مسیح اومده رو ترک کردی وبه عیسی (س) پیامبر خدا چسپیدی اصلا اومدن مسیح چه فایده ای داشت(اینها رو از روی حرف خودت میگم وگرنه من حضرت مسیح رو پیامبر خوب خدا می دونم).....اصلا دنیایی که همش ظلم  برای چی آفریده شده ...اگه برای رقص و آواز آفریده شدیم که  میمون و یا پرنده درست می کرد که از صبح تا شب  براش بخونن و برقصن...گفتی من منتظر گوگوش هستم ودر جای دیگه گفتی باید منتظر کسی بود که ارزشش رو داشته باشه و باز کفتی که من مسیحی هستم...اینقدر دم از مسیح می زنی مسیح اینها رو به تو یاد داده...عیسی روح الله یادت دادهمنتظر گوگوش باشی....شاید برای تو گوگوش از مریم مقدس (س) اون زن عفیف وپاکیزه بهتر باشه....عیسی تو  عیسی پیامبر اون مردی که مرده زنده می کرد اون پیامبر خوب خدا نیست ...عیسی تو ابلیس که در لباس مسیح خودش رو به تو نمایونده وتو هم گوش دادی...فکر کنم عیسی تو گوگوشه....میخوام بگم کسی که آقای خوب نداشته نمیتونه مزه ی آقا، صاحب ومولا داشتن رو درک کنه.....واقعا برات متاسفم....تو تا حالا صاحب(یا به قول دوست عزیزم که آقا رو با نام پدر  می خوند) داشتی  که براش دعا کنی ...دلت بسوزه وقتی ما  از خدا می خوایم که عشقمون رومراقب باشه و مواظبش باشه....من هم احساس مسئولیت کردم که جوابت رو بدم... در ضمن باید باز بگم با بد نوکرایی در افتادی ماها غیرت شیعی داریم  کسی که باآقا مون دربیفته باهاش در می افتیم بد جور....آخه ....ما تجربه کردیم در این دیر کهنسال ***با آل علی هرکه در افتاد ور افتاد

این آخر هم  بگذار جواب خود حضرت حجت امام مهدی(عج) حاضر وناظر وصاحب عصر وزمان وذخیره خدا وحجت زنده ولی غایب حق در زمین رو برات بنویسم

که سالها پیش در جواب امسال شما نوشت:

همانا رسیده است بر ما اینکه عدّه اى از شما در دین خود به تزلزل افتاده و شکّ و حیرت نسبت به اولى الأمرشان به آنها هجوم آورده این مطلب ما را مغموم ساخته ، البتّه براى شما نه براى خود وناراحت شده ایم به خاطر شما نه به خاطر خود ، چون خدا با ماست و احتیاجى به غیر او نداریم

تا از جدا شدن جماعتى مغموم شویم  !!!!

 

این آخر به خودم و دوستانم میگم در جواب حرفهای شما:

حسبنا الله ونعم الوکیل نعم المولی ونعم النصیر

 

نظرات 7 + ارسال نظر
منتظر... دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.yosefe.persianblog.com

سلام . جدن اجرتون با خدا و نائب بر حقش. من واقعن اعصابم خورد شده بود و در آخر با کظم غیظ سعی کردم که هدایتش کنم که نشد و چون با چند نفر اهل فن مشورت کردم گفتند که شما امر به معروف کردید و اگر ایشان پذیرا نیستند بحث را ادامه ندهید بهتر است.من هم همین یک ساعت پیش تمام پیام هاش رو پاک کردم تا حداقل وقتی مولای عزیزم اونجا مییاد دوباره اذیت نشه. از شما هم خیلی خیلی ممنونم که جوابش رو دادی در حقیقت اون خدا رو قبول داره اما امام عصر (ع) رو نخیر. از اینکه یه دوست آشنا به مسائل این چنینی و آگاه دارم خیلی خوشحالم. بعد کلی ناراحتی روانی از دست این آقا و پیام هاشون امروز خیلی شاد شدم. بازم ممنون و التماس دعا...(در ضمن میتونی نظرهای من و تو بلاگش بخونی و ببینی که من چطور خواستم راهنماییش کنم اما نشد). التماس دعا..

شجاع دین دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:07 ب.ظ http://lightoftheworld.blogfa.com

سلام... ببین... من اصلا نباید وارد این بحث میشدم... میدونم اشتباه کردم... اما حالا که شدم... ۱- من نگفتم فقط منتظر گوگوشم... من اسم ایشونو بعنوان کنایه بکار بردم... گفتم... منتظر ایشون *** هم **** هستم.. شما اومدی اونو حذف کردی... ۲- انتظار ما برای مسح با انتظار شما خیلی فرق داره... من باید یه مطلبی راجبش بنویسم... (حتما خبرت میکنم...) ۳- من در مورد این همکارتون... منتظر... من هیچ توهینی به ایشون نکردم... فقط دیدم.. ایشون میاد تو نظر سنجیها روزه مینویسند... منم جوابشو دادم... اونم کاملا محترمانه...
۴- در مورد اون در صدها هم... من منبعشو پیدا میکنم... میارم خدمتتون.. من خیلی پشیمانم از اینکه خودمو وارد این بازی کردم... (جواب میبایستی خاموشی میبود... که نشد!).. لطفا از طرف من به ایشون اگر ناراحتشون کردم (ناخواسته)... پوزش بخواهید... فقط یه سوال... شما مدعی هستی که امامتون به شما الهام میکنند؟ ...التماس دعا، و با عرض پوزش... این آخرین گفته من در این موارد است...

یه منتظر که آرزو میکنه منفعل نباشه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:25 ب.ظ http://mongee.blogsky.com

بسم رب المهدی ارواحنا الفداه
سلام بر مهدی فاطمه .. سلام بر منتظر حضرتش
عزیز علی ان ابکیک و یخذلک الوری
حضرت علی علیه السلام فرمودند: صاحب این امر تنها یگانه و غریب است. مکیال ج۱ص۱۲۹
امام جواد علیه السلام فرمودند: تحقیقا قائم علیه السلام از ماست او همان مهدی است که واجب است انتظار او در زمان غیبت و اطاعتش در زمان ظهورش. مکیال ج۲ص۱۵۲
خدمت آن شخصی هم که چنین اماری را داده اند بگم:
اگه قصد شما از گفتن این مطالب تنها مسخره کردن و جاهلانه تهمت زدن و عناد ورزیدن است که درین صورت:
حسبنا الله ونعم الوکیل نعم المولی ونعم النصیر
و اگر به دنبال حقیقت هستید علاوه بر دلایل عقلی که فراوان گفته شده دلایل نقلی فراوان هم موجود است در مورد آن امار هم نه تنها اکثریت قریب به اتفاق مسلمانان که تقریبا تمام ادیان الهی در انتظار موعود به سر می برند. که حقیر در یکی از پست ها به این موضوع اشاره کرده ام:
http://mongee.blogsky.com/?PostId=20
ای کاش واقعا مسیحی بودین و نگاهی به انجیل می انداختید همین انجیل هم با وجود تحریفات اشاره به موعود الهی را در جای جای خود دارد برای نمونه:
... لیکن چون تسلی دهنده که او از جانب پدر نزد شما می آید یعنی روح راستی که از پدر صادر می گردد او بیر من شهادت خواهد داد و شما نیز شهادت خواهید داد. انجیل یوحنا باب ۱۵ ص ۲۷
همین طور انجیل متی لوقا و مرقس و خیلی مدارک دیگر
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعای فرج ... به امید ظهور

نرگس دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام
من هنوز کامل نظر تو رو نخوندم حتما میخونم اما نظر این دوستمون رو خوندم. من کاری به بحث ندارم اما چیزی که هست اگر فرض رو هم بذاریم بر این که همینطوره که ایشون میگن باید توجه داشت که همون حداکثر مسیحی هم منتظر ظهور یه منجی هستن... حالا مهم نیست که منجی مسیحی با منجی مسلمون فرق داره من فکر میکنم با اینحال دیگه نمیشه شک کرد که یه منجی از راه خواهد رسید و جهان رو پاک خواهد کرد پس ایمان بیاریم و منتظر بمونیم نه؟؟؟

پوریا (شبانه‌های بی‌تو) دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.bito-mimiram.persianblog.com/

سلام دوست عزیز ... اولین باره میام وبلاگت ... خوشبختم آخه من هم ایلامی هستم .. یا حق ...

مریم(یک دنیا پدر) چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:25 ب.ظ http://ydpedar.persianblog.com/

حلول ماه پر خیر و برکت و با فضیلت شعبان بر دلدادگان اهل بیت (ع) و منتظران ظهورآقا تبریک و تهنیت باد .

سلام دوست عزیز . چی داریم بگیم از دست بعضی ها آدم باید ....
راستی ما لینکتو زدیم تو وبلاگ آقا ... (راستی اینکه لینک ما رو گذاشتید ممنون اما مثل اینکه نمیاد و یه مشکل کوچولو داره البته جسارت نکرده باشم خدمت شما عزیز . )موید بلاشید

مریم(یک دنیا پدر) پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:39 ب.ظ http://ydpedar.persianblog.com/

روز مبارک سوم شعبان المعظم، سالروز ولادت امام حسین (ع)؛ پاسدار بزرگ حریم دین
و روز طلیعه پاسدار و پاسدارى از مکتب مترقى اسلام بر شما عزیز تهنیت باد

پیامبر صلى الله علیه وآله: أحَبَّ اللَّهُ مَن اَحَبَّ حُسَیناً؛
هر که حسین را دوست بدارد، خداوند دوستدار اوست.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام دوست عزیز . این حرفا چیه ؟من قصد جسارت نداشتنم خدمتون . التماس دعا داریما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد