خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

سلام.....

فقط ۵ روز دیگه به نیمه شعبان مونده.....۱۰۰۰ صلوات یادتون نره


----------------------------------------------
خواستم به مهدی بگم...باهات قهرم......دیدم اون باید به من بگه ...اون باید بگه
 یا دنبالم نیا یا اگه میای آدم باش....خوب باش.....
ولی فقط به مهدی  می گم:
من که زآغاز عمر بی تو نکردم سفر....
حال ببین مهدیا با که سفر می کنم...
آخرش بیرونم کردی
آخرش عشقتو از دلم بیرون کردی ....ولی بهت قول میدم غیر تو رو تو دلم جاندم...

فقط همین

نظرات 6 + ارسال نظر
پوریا (شبانه‌های بی تو) جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.bito-mimiram.persianblog.com/

سلام دوست من .. هیچ وقت به آقا نگو باهات قهرم ! ... میدونی که همیشه هوای ما رو داره .. پس عاشق بمون و منتظر ... میلاد پربرکت آقامون هم نزدیکه ... عیدت مبارک ... برای من هم دعا کن .. ۱۰۰۰ تا صلوات رو هم یادم نمیره . فقط کاشکی آقا کمک کنه و این مشکل من حل بشه ... روحی فداک یا بقیه‌الله (عج)/// وبلاگ من به روز شد ... یا حق .. ارادتمند : پوریا

منتظر... جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.yosefe.persianblog.com

سلام. خوبید انشالله . میلاد حضرت عشق منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان رو بهتون تبریک میگم. دیگه شما نگو عشقتو ار دلم بیرون کردی؛ یادت باشه اون همیشه عاشق ماست شاید ما با کارامون از یادش ببریم اما اون همیشه به یاد ماست. حتی الان که من اسم نازنینش رو بردم اومد اینجا رو رفت مطمئن باش. دعا کن بتونیم برای همیشه ما عاشقش بمونیم اون که همیشه عاشق ماست. خواهد غم هجران تو به سر آید یا نه /////// ای تیر غمت را دل عشاق نشانه. پیروز و منتظر باشی آقا محمود. دعا یادتون نره.. یا مهدی ادرکنی...

منتظر جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.yosefe.persianblog.com

تا کی به تمنای وصال تو یگانه ......اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه............ خواهد غم هجران تو به سر آید یانه .... ای تیر غمت را دل عشاق نشانه. دیگه هیچ وقت نگو عشقتو بیرون کردی اون از خود ما به ما عاشقتره ما بعضی وقتا فراموشش میکنیم. اون همیشه عاشق ماست. سعی کن واسه همیشه عاشق و منتظر باشی. التماس دعا..

مریم(یک دنیا پدر) شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:13 ق.ظ http://ydpedar.persianblog.com/

مهدی جان
آسمان دلم بارانی سفر طولانیت شده و چقدر این باران زیباست . چرا که هرقطره اش بوی تو را می دهد. بوی خوش گل یاس ، گل نرگس

سلام دوست عزیز . پیشاپیشا این عید خجسته و عظم رو خدموتتون تبریک میگم

مریم(یک دنیا پدر) شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:10 ب.ظ http://ydpedar.persianblog.com/

خدایا!
برای آنکه نزد تو آیم در جستجوی شفیعی بودم، واسطه ای می جستم تا مرا به حضورت بپذیری، میانجی طلب می کردم تا مرا از درت نرانی.
و خدایا! مهربان تر از تو نیافتم.
چه کس این گناه مجسم را در پیش تو میانجیگری خواهد کرد؟!
چه کس این عصیان محض را واسطه خواهد شد؟!
چه کس شفاعت نافرمانی یک عمر خواهد کرد؟!
از خوان تو با نعیم تر چیست
و زحضرت تو کریم تر کیست

مریم(یک دنیا پدر) یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:15 ق.ظ http://ydpedar.persianblog.com/

غمگین تر از آه، بی کس ازباد
دور از تو دارم هر لحظه فریاد
یارب الحسین، به حق الحسین اشفع صدر الحسین
به ظهور الحجه
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد