خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

خیمه محبان

ما را حرجی نیست اگر اشک فشانیم.... زیرا که در این بادیه جز نور نکشتیم

 

بسم رب شهدا

قال صاحب الزمان(عج):انی لامان لاهل الارض.همانا من پناهگاه برای اهل زمین هستم.(صدق بقیت الله)
----------------------------------
بلبل به چمن زان گل رخسار نشان دید
پروانه در آتش شد و اسرار عیان دید
عارف صفت روی تو در پیر وجوان دید
یعنی همه جا عکس رخ یار توان دید
دیوانه منم من که روم خانه بخانه!!
.............................................
میگم نکنه این دوتا پست قبلی رو نخونده باشید و همینطوری کامنت بگذارید... هردوتاشون رو حتما بخونید کامنت هم نگذاشتید اشکال نداره  فقط بخونید ...راستی میگن مهمونی خدا کارت دعوت  نمی خواد هر کسی میتونه بیاد ...پس اگه تونستید دست رفقاتون رو بگیرید بیارید تو مهمونی.

من از نظر اطلاعات کامپیوتری تقریبا درحد صفرم...(نخندید!) ..به همین دلیل اگه اجازه بدید هر چی مشکل دارم همین جا بگم اگه بلدید لطفا جواب بدید...خوب..من آکونت دارم ولی مجبورم بیام تو کافی نت پستهام رو بگذارم.  مشکلم اینه که وقتی تو خونه وصل میشم با هر برنامه ای که باشه اینترنت اکسپلورر یا فایر فوکس یا ریل پلیر یا...همش مینویسه د پئیج کن نات دیسپلی و اون پایین هم سریع مینویسه دان ..نمی دونم ایراد از کجاست از کدوم تنظیمات کانکشنه..این مشکل اول ...دومی اینکه تو فضایی که تو
sharemation
دارم وقتی مثلا یه عکس از اونجا رو تو وبلاگ میگذارم وقتی کسی وارد وبلاگ بشه ازش پسورد و یوزر نیم منو میخواد...بهمین دلیل هیچ کس نمیتونه اون عکس یا فلش  رو تو وبلاگ ببینه

این آخر هم: یه بنده خدایی از فامیلامون تهران تو بیمارستان بستریه ...ترو خدا براش دعا کنید.... یادتون نره ها...منم در عوض از 327 کیلو متری کربلا بجای شما یه سلام به امام حسین میدم

اینم به یاد بچه های هیئت(حمزه، یوسف، عمار(که خیلی مخلصشم)،مهدی،حسن،سعید و رضا و آقا جواد(استاد جذب کردن آدمها)و....)

دلم دریای غم ودردِ

همش دنبال تو می گردِ

نمی پاید ز غمت دیری

شوم دیوانه ی زنجیری

العجل یا مولای یا صاحب الزمان

 

نظرات 8 + ارسال نظر
انجمن وبلاگ نویسان ایران سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.nasleweb.com

با سلام خدمت شما دوست گرامی ! ... انجمن حمایت از وبلاگ نویسان ایران با همکاری روزنامه ایران به صورت جدی آغاز به کار نموده است .. از شما دوست گرامی دعوت می شود که در انجمن وبلاگ نویسان ایران حضور یابید و با معرفی وبلاگتان و همچنین معرفی مطالب مورد نظرتان برای چاپ در روزنامه ایران ما را یاری فرمائید... با تشکر - مدیریت انجمن

(یک دنیا پدر ) سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:02 ب.ظ http://ydpedar.persianblog.com/

سلام دوست خوب . نه عزیز ما همه ی مطالبونو خوندیم خیالتون راحت باشه
انشاالله فامیلتونم خوب میشن و خدا شفاشون میده انشاالله
اینم بگم منم خیلی از این کامی و اینا چیز سر درنمیارم
موفق باشید و التماس دعا

نرگس سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:24 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

خوب شرمنده من هیچکدوم از مشکلات کامپیوتری رو نمیتونم حل کنم واسه ات...اهان راستی..مبارک باشه رسیدن ماه عزیز..یادت نره سر سفره افطار دعام کنی... انشالله به یمن همین ماه مبارک خدا مریض شما رو هم شفاشو میده ...ماهم دعا میکنیم اگه لایق باشم و دعام بهش برسه

یه منتظر که آرزو می کنه منفعل نباشه چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ب.ظ http://mongee.blogsky.com

بسم رب المهدی ارواحنا الفداه
سلام بر مهدی فاطمه ... سلام بر منتظر بزرگوارش
این سوال خیلی مطرح میشه من چندین جواب تا حدودی مختلف در کتابهای مختلف دیدم که البته در تمام جوابها ذکر شده ایشون همسر دارند ولی درمورد فرزند داشتنشون اختلاف وجود داره من یکی از جوابها رو که به نظرم از بقیه درستتر امده به طور خلاصه براتون می نویسم:
مسلما یکی از سنتهای پیامبر ص ازدواج است که فرموده اند النکاح سنتی فمن رغب عن سنتی فلیس منی .ازین جهت که امام زمان عج کوچکترین مستحبات را هم کنار نمی گذارند و درمورد این مطلب اینهمه تاکید شده حالا هیچ زنی به اندازه آن حضرت نمی توانسته سن داشته باشد خوب طبعا زنهای متعدد داشته اند در حالیکه آنان متوجه نشده اند که همسر او کیست؟ مسلما باید این طور باشد وگرنه آن حضرت شناخته می شدند و دیگر غیبت معنا پیدا نمی کند در زیارت روز جمعه می خوانیم* السلام علیک و علی اهل بیتک* و یا خود حضرت در زیارت ناحیه مقدسه خطاب به جدشان امام حسین ع می فرمایند* سلام بر تو سلام کسی که اگر با تو در کربلا می بود روح و مال و فرزندانش را فدای تو می نمود و جانش را فدای جان تو و خانواده اش را سپر بلای تو می نمود* اینها دلایلی ست که آن حضرت زن و فرزند دارند در مقابل در هیچ روایتی نیامده ایشان ازدواج نخواهند کرد ...... البته در کتاب دیگری خواندم که روایاتی وجود دارند که بر فرزند نداشتن امام تصریح دارد به هر حال اگرچه همسر و فرزند داشتن امام محتمل است اما در بررسی اخبار و احادیث وارده به روایت معتبری که موجب اطمینان قطعی باشد نرسیدیم و دنبال نمودن آن هم لزومی ندارد.
الله اعلم
راستی هنوز مطلبتونو نخوندم می خونم ولی به زودی انشاء الله
حلول ماه مبارک رمضان رو خدمتتون تبریک عرض می کنم خداوند ما را از بهره مندان واقعی ضیافتش قرار دهد .
التماس دعای فرج ... به امید ظهور

نرگس چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:53 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

من قانع نشدم ولی... اخه چطوری میشه؟؟ همسر امام زمان که نمیتونه غایب باشه...

(یک دنیا پدر) چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:00 ب.ظ http://ydpedar.persianblog.com/

«الهی اَذِقنی حَلاوَتَ ذِکرِک. پروردگارا شیرینی ذکر و یادت را به من بچشان.»

عرض تبریک و تهنیت بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه ضیافت الهی و تهذیب نفس
التماس دعا

یه منتظر که آرزو میکنه منفعل نباشه پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:53 ب.ظ http://mongee.blogsky.com

بسم رب المهدی ارواحنا الفداه
سلام بر مهدی فاطمه سلام بر منتظر خوب حضرتش
اولا من قبلا آمده بودم اما چون عجله داشتم فقط جواب سوالتونو دادم و متنو نخوندم
ولی امروز آمدم و تمام متن هایی که قبلا نخونده بودم رو با دقت خوندم دست شما درد نکنه شما هم می خواستین میدون رو خالی کنید؟ البته منم یه بار چنین تصمیمی گرفتم ولی ...
در عوض متن ۸ مهرتون عالی بود و ممنونم برای این حال خوب
در مورد مشکلات مربوط به وب من چیزی نمی دونم ولی کسانی رو می شناسم که درین مورد می تونم بگم آخرشن تمام سعی ام رو می کنم که اون بزرگواران رو پیدا کنم اما شما چرا هیچ ادرسی از خودتون نذاشتین منم ایدی خودم رو نذاشته ام ولی گاهی لازم میشه .مثل همین مورد.
ضمنا همسر امام زمان غایب نیست عرض کردم ممکنه خود او هم ندونه همسرش امام زمان عج هست
توی ماه مهمانی خدا ما محتاجان دعا رو از دعای خیرتون محروم نکنید.
التماس دعای فرج ... به امید ظهور

عاشق خدا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ب.ظ http://salek.blogfa.com

بسم رب المهدی
همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی
چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی
دوست خوبم سلام
یکی از دوستان فرمودند شما در قالب وبلاگتان مشکلی دارید.
خوشحال می شوم کمک کنم
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد